Spetter spieter spater !! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzan Fadi - WaarBenJij.nu Spetter spieter spater !! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzan Fadi - WaarBenJij.nu

Spetter spieter spater !!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzan

29 April 2006 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

We willen jullie erg graag mededelen dat hier de regentijd is aangebroken!

Bye, KuSuzan en Fadi

• 29 April 2006 - 21:40

Hans:

Regent het?

• 30 April 2006 - 08:04

Joney:

dat is een korte mededeling...Alles goed daar? vandaag onze laatste dag in Vientiane. morgen vertrekken wij naar Vietnam waar we lekker gaan relaxen. hier is het ook regenseizoen aangebroken. hopelijk treffen we nog goed weer in Vietnam want ik moet nog bruin worden. tot snel x joney

• 30 April 2006 - 08:14

Mama Riet:

hier ook. Koninginnedag gisteren was erg nat desondanks was het erg gezellig. een paar druppels regen moeten je pret niet drukken.
    groeten,

• 30 April 2006 - 08:17

Mama Riet:

leuke foto's in jullie fotoboek over de vlechtjes vooral de laatste van Fadi vind ik wel lachen

• 30 April 2006 - 11:06

Hanne:

hahahahaha da's nie zo fijn!
    dikke kus

• 01 Mei 2006 - 06:54

Ingo:

Lieve Fadi,
    ik wil je erg graag meedelen dat het woensdag hier 25 graden wordt, zon en dus veel witbier.

x

• 01 Mei 2006 - 08:48

Papa John:

hoewel wij nederlanders bekend staan als goede watermanagers kan ik daar helaas ook niets aan doen,
    de boeren zullen er wel blij mee zijn, of niet?

• 01 Mei 2006 - 09:52

Sanne:

HAha, is het dan serieus beter weer in Nederland!! Das een goeie!
    Tot zondag he Faatje!! xxx Sanne

• 02 Mei 2006 - 04:41

Sjef:

Het is hier altijd regentijd! Maar er komt ram-panne weer aan: Terrassen onveilig maken! Moeten snel eens afspreken

• 02 Mei 2006 - 12:26

Els En Duncan:

Hey, ben ik eens blij dat het nu bij jullie ook is wat minder weer is. Hier staan namelijk de zonnige dagen voor de deur. Maar bij jullie zullen die er alweer zijn.
    Tot binnenkort.
    Grxxxjes Duncan en els

• 04 Mei 2006 - 12:23

Jutta:

En hier is het eindelijk Lente!!!
    Vandaag en gisteren is het zelfs echt warm (25 graden)
    Ik zie jullie gauw.

Jutta