Hallo lieve allemaal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzan Fadi - WaarBenJij.nu Hallo lieve allemaal - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Suzan Fadi - WaarBenJij.nu

Hallo lieve allemaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Suzan

11 Februari 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo lieve allemaal,

We zijn inmiddels in de wolken op weg naar Suriname.

Zoals jullie waarschijnlijk al weten verblijven we 3 maanden daar. Ons appartement woont in het centrum van Paramaribo.

Wat gaan we doen?

Bij aankomst hebben we 4 dagen nodig om bij te komen en ons te integreren.
Vervolgens gaan we een tour van zes dagen maken over de Corantijn (rivier op de grens van Guyana en Suriname) naar het zuiden.

Daarna starten we onze stage op maandag 27 februari tot en met 21 april.
Dan hebben we nog twee weken over en gaan nog een tour maken naar Brownsberg en gaan de Suriname rivier af.

Op 6 mei vliegen we alweer terug naar Nederland en 7 mei kunnen jullie ons verwelkomen.

We willen jullie met deze site graag op de hoogte houden van onze avonturen, belevenissen, ervaringen en verhalen door regelmatig iets op de site te plaatsen.
Ook proberen we foto's op de site te zetten.

Veel plezier tijdens ons verblijf in Suriname!

Een warm kusje van Fadi en Suzan.

  • 11 Februari 2006 - 12:26

    Judith En Chris:

    Leuk dat wij ook een mailtje krijgen van deze site! We zullen jullie zeker proberen te volgen. Heel veel succes en plezier met de stage en het verblijf.
    Groeten, Judith en Chris Everaard

  • 11 Februari 2006 - 12:28

    Ankie:

    Hopelijk hebben jullie een goede reis!
    Heel veel plezier daar, geniet ervan, ik hou jullie site in de gaten!!!

    xxx Ankie

  • 11 Februari 2006 - 13:16

    Jorie En Heder:

    Dag bakara vrouwen,
    Heeel veel plezier!!
    Wij denken aan jullie,
    denk niet te veel aan ons!
    Wan Bigi Bossi
    Jorie en Heder

  • 11 Februari 2006 - 14:02

    Inge:

    Heej meissies,

    Wat gaaf..wist niet dat jullie nu al weg waren. GENIET ERVAN heb je verdient suuske!!

    Groetjes Ingetje

  • 11 Februari 2006 - 14:17

    Mama Riet:

    heeee lekker in het vliegveld. ik hoop dat de eerste ervaring van jou Fadi goed is met het vliegen. alleen zal het na tien uur wel weer even genoeg zijn. wij, John en ik, zijn nog even op het platform gaan kijken naar de vliegtuigen en daar waren we gauw uitgekeken omdat je de vliegtuigen daar niet kon zien opstijgen. wel hoorde je het ronken van de motoren heel hard als ze gingen starten. ik hoop dat jullie gauw een reactie kunnen geven.

  • 11 Februari 2006 - 14:19

    Mama Riet:

    ik bedoel natuurlijk lekker in het vliegtuig en niet lekker in het vliegveld
    daaaaaaag

  • 11 Februari 2006 - 15:38

    Lieke:

    He meiden,
    Ik ben en blijf jaloers..zou ook wel weer terug willen!
    Super veel plezier en laat je niet gek maken door die strontjong ;)
    Liefs,
    Lieke

  • 11 Februari 2006 - 18:57

    Mo'tje:

    Heeeel veeeel plezier en een dikke kus van mij aan jullie. Spreek je gauw

  • 11 Februari 2006 - 21:06

    Frank Verwater:

    Wat een gek idee, dat terwijl ik dit zit te typen,jullie op 10 km hoogte met een gemiddelde snelheid van ongeveer 1000 km/ richting het zuidwesten aan het vliegen zijn. Laat de eerste foto's straks maar komen. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

  • 11 Februari 2006 - 21:33

    Hanne:

    Hey samen!!
    Veel plezier daar en jurrie redden t vast heel goed saampjes!!
    Suusje ik word 24 feb geopreerd... Dus ik hou je daar wel van op de hoogte.

    veel plezier samen!!!

    Dikke kus

  • 11 Februari 2006 - 21:34

    Bart Houben:

    Veel plezier daar in Suriname.

    Groeten
    Bart

  • 12 Februari 2006 - 11:17

    Joney:

    wow, het is nu zondag ochtend en jullie zijn er gewoon al. Kei veel plezier en geniet ervan.
    dikke kus joney

  • 12 Februari 2006 - 11:37

    Suus:

    Heeeey dametjes van het goeie leven!!! veilig aangekomen?! ik hoop jullie snel te spreken! doeiii kus suus

  • 12 Februari 2006 - 13:09

    Lieke:

    Ff nog een reactie.. want ik lees uit jullie verhaal af dat je niet weet dat je van de donderdag voor goede vrijdag tot twee weken na pasen ook nog vakantie hebt...2,5 week dus... Of toch wel?! Anders bij deze...geniet ervan en ga lekker naar jodensavanna, galibi, groningen, nickerie, blaka watra, colakreek etc. etc. etc. Liefs!!!

  • 12 Februari 2006 - 15:22

    Juud:

    hey hey, Sorry dat we niet meer gebeld hebben suus.. maar via de mail houden we contact enm als je terug bent gaan we ff flink bijkletsen... Heel veel plezier en ik ga jullie verhalen volgen.. ga je missen kus kus juud

  • 12 Februari 2006 - 18:07

    Sanne & Remy:

    Hoi hoi, is het gezellig daarzo? lekker warm zeker? :P we hopen dat jullie goed zijn opgevangen en dat het appartement goed bevalt. Nou we zullen het allemaal wel te horen krijgen. Tot ziens en veel plezier/succes!!

    Liefs, Sanne & Remy

  • 12 Februari 2006 - 18:27

    Inkie:

    Hey hallo, jullie zitten nu waarschijnlijk lekker ergens op een terras bailys te drinken en ik zit mijn pop-papplan te maken. Ach ja verschil moet er zijn toch!? Ireen wust heeft net goud gewonnen op de 3km! Vet cool, moet jullie natuurlijk toch een beetje op de hoogte houden he! Nou meer nieuws volgt in de mails. Heel erg veel plezier en tot heel snel. Dikke kus Ink

  • 12 Februari 2006 - 20:44

    Lukas:

    Hee Suzan! zijn jullie al aangekomen? xx

  • 12 Februari 2006 - 22:25

    Bernadette:

    Hey Suzan!!!
    Ik wil jou en Fadi een super tijd wensen in Suriname! Suus, je hebt het verdiend!!
    Je ex-stagemaatje!! hahaha xxx bernadette

  • 12 Februari 2006 - 22:38

    Hans:

    Suus en Fadi

    Ik begrijp er geen hout van dat ik twee keer een reactie moet tikken voordat deze geplaatst wordt??
    Hoop dat jullie een goede vlucht hadden. Pas om 12.59 uur vertrokken?
    Was Henna ter plaatse?
    Hoop spoedig van jullie te horen. We zijn erg benieuwd.
    MSN?

  • 13 Februari 2006 - 09:09

    Papa John:

    ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en al een beetje geacclimatiseerd zijn
    dan kan het avontuur beginnen
    hou me op de hoogte
    kus van papa john

  • 13 Februari 2006 - 10:57

    Duncan:

    Hee Meiden!

    Ben rete benieuwd hoe jullie vliegreis verlopen is en hoop dat jullie goed zijn aangekomen! Nogmaals heeeeel veeel plezier en lief doen tegen elkaar! Dikke kus en veel liefs,

    Duncan

  • 13 Februari 2006 - 17:16

    Zusje Winnie :P:

    hej skatties
    kom eens op met die eerste fotows!! haha ik ben wel benieuwd!! bedankt voor het smsje! dikke kus winnie

  • 13 Februari 2006 - 20:39

    Astrid:

    Hallo Suzan en Fadi

    Ik was benieuwd naar jullie site. Ik vind het geweldig dat jullie dit avontuur ondernemen. Ik wens jullie een fijne tijd en ik zal met regelmaat jullie site bezoeken. Veel plezier en succes.

  • 14 Februari 2006 - 09:07

    Jutta:

    Dag Dames,
    Ik ben benieuwd naar jullie eerste indruk van Paramaribo, de vliegreis, het op elkaars lip zitten e.d. In ieder geval blijkt dat jullie niet de hele dag in het internetcafe zitten. Dat lijkt me een goed teken.
    Hier in Eindhoven gebeurd niet veel interessants. Het is grauw en koud, suf en saai (tot nu toe)

    Groetels van Joetels

  • 14 Februari 2006 - 10:03

    Annick Wonders:

    Hai Fadi en Suzan,

    Al een beetje bijgekomen of liggen jullie nu met een ongelooflijke jetlag aan het strand?
    Goed insmeren he, want die pasfoto van jullie is nog aardig wit.
    Ben benieuwd hoe het daar is en kijk uit naar het volgende mailtje!

    Groetjes, Annick

  • 23 Februari 2006 - 22:13

    Henk En Adrie:

    We vinden het leuk van jullie te horen en zijn benieuwd naar verdere berichten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzan

Even een korte samenvatting: Wij zijn twee PABO dozen uit Eindhoven die leuk, spontaan, gek, aantrekkelijk, grappig, avontuurlijk, spannend, creatief, gezond en vol oeps-momenten zitten! ps. Suggesties en/of ideeen? Mail ons!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 12617

Voorgaande reizen:

11 Februari 2006 - 07 Mei 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: